Anda Rimas Sebab Ketiak, Tangan & Kaki Kuat Berpeluh?

Ia buatkan badan berbau..

Masalahnya.. Anda rasa hilang keyakinan diri, memalukan, dan mengganggu kehidupan seharian..!

Ini Masalah Yang Sering Berlaku Apabila Badan Kuat Berpeluh

Tapak Tangan

Tapak tangan rasa basah walaupun duduk dalam aircond!

Kaki

Kaki berbau cekam dan stokin berbau busuk

Ketiak

Ketiak berbau & mengganggu orang sekeliling

Muka

Muka mudah naik jerawat sebab mudah berpeluh

Ini Akibat Yang Biasa Anda Tanggung Apabila Badan Berpeluh Dengan Banyak

  • Diri rasa kurang yakin disebabkan masalah badan berbau
  • Tompok kuning jelas kelihatan dibahagian bawah lengan baju (ketiak)
  • Tangan tidak dapat memegang dengan kuat disebabkan basah
  • Kaki bau cekam & berisiko mendapat luka di celah-celah jari kerana kurap air
  • Terpaksa lapik dengan tisu di atas kertas setiap kali menulis

Jika anda tidak serius menangani masalah ini, anda akan sentiasa berpeluh dengan banyak, dan mengurangkan keyakinan diri serta mengganggu aktiviti seharian.

Kini anda boleh..

  • Hilangkan masalah ketiak kuat berpeluh dalam masa yang singkat
  • Tak rasa malu sebab bau badan sudah kurang
  • Tak takut bau cekam apabila buka stokin selepas balik dari kerja
  • Tak perlu risau kertas basah ketika menulis debab tapak tangan sudah tidak berpeluh lagi
  • Tak takut muka naik jerawat lagi dah..

Dan yang seronoknya, masalah 'hyperhidrosis' ini boleh hilang dengan 3 langkah mudah sahaja..!

Memperkenalkan..

Quickdry

Anti-Perspirant Spray for Hands & Feet

Quickdry Di Media

Play Video

Klik PLAY Untuk Menonton

Apa Itu QuickDry & Bagaimana Ia Berfungsi?

Sila Baca Dengan Teliti

quickdry11.png

Fungsi Quickdry

  • Quickdry adalah anti-perspirant (anti-peluh) dalam bentuk spray, mempunyai molekul kecik dan mudah menyerap masuk ke bawah lapisan kulit.
  • Fungsi utama ialah ia menutup pori-pori roma di bahagian lapisan kulit, dan seterusnya mengurangkan peluh keluar ke permukaan kulit.
  • Untuk sekali pemakaian, Quickdry boleh bertahan di antara 1-3 hari.
  • Quickdry terbukti diuji secara klinikal untuk merawat masalah Hyperhidrosis.

Apa Itu Hyperhidrosis?

  • Ia adalah masalah perpeluhan yang tidak normal. Ia mengeluarkan peluh yang banyak pada sesetengah anggota seperti ketiak, kaki, tangan, dan muka.
  • Bagi penghidap Hyperhidrosis, peluh berlebihan ini membuatkan rasa tidak selesa dan menimbulkan perasaan malu lebih-lebih lagi ketika berhadapan dengan khalayak ramai.

3 Langkah Mudah Quickdry Merawat Hyperhidrosis

Langkah 1

Basuh dan keringkan dibahagian yang berpeluh

Langkah 2

Ratakan Quickdry ke bahagian badan yang bermasalah

Langkah 3

Tunggu 5 saat sehingga kering

2 Fungsi Utama QUICKDRY Anda Perlu Tahu!

6 Sebab Kenapa 11'897 Orang+ Memilih Quickdry Sebagai Jalan Penyelesaian..

icona.png

1. Nampak Kesan Dalam 2-3 hari

Rata-rata pengguna menyatakan Quickdry bertindak dalam masa yang cepat. Dalam masa 2-3 hari pun dah boleh nampak kesan penyembuhan

long-lasting.png

2. Tahan Lama

Setiap kali guna Quickdry, penghidap Hyperhidrosis boleh kurangkan gejala kuat berpeluh dalam masa seminggu, hingga ke 2 bulan mengikut tahap penerimaan badan seseorang

iconb.png

3. Pembelian Mudah - COD

Quickdry menerima tempahan COD untuk seluruh Malaysia kecuali Sabah & Sarawak. Dapat barang baru bayar pada posmen

iconc.png

4. Menghilangkan bau

Quickdry berupaya menghilangkan bau badan dan ketidakselesaan akibat dari peluh berlebihan

icond.png

5. Primer base

Quickdry juga adalah sebagai primer base sebelum menggunakan deodoran di ketiak

icone.png

6. Make-up base

Juga sebagai primer sebelum menggunakan make-up bagi mengawal pengeluaran peluh di bahagian muka

Pengguna Quickdry Memuji, & Beri Rating 10 Bintang. Kenapa?

Jemput baca satu-persatu apa kata pengguna

"Alhamdulillah. Selepas Guna Ada perbezaan. Masalah peluh dekat ketiak ni dah kurang selepas guna"

Muhammad

Pelajar

"Quickdry ok. Peluh da kurang bila pakai. tapi kalau tak pakai akan berpeluh. so bg saya kena terus gunakan untuk kurangkan peluh. tak boleh stop.Kebaikan produk memang betul-betul menjadi peluh berkurangan dan tak berpeluh. keburukan dia kena continue beli produk bila dah habis tak boleh stop guna."

Firdaus

Kerani

"Terima kasih! Masalah basah tangan dan kaki selama 31 tahun hilang sekelip mata. Keyakinan diri meningkat lagi2 ketika bersalaman.."

ZulFadli

Peniaga

"Sangat baik, memang puas hati, dah tak takot-2 nak pegang barang-barang elektrik, sebelum ni memang memanjang je kene karen. memang banyak perpezaan. Saya bagi 9 BINTANG"

Hafiz

Guru

"Memang terbaik produk ni. Saya dapat pakai baju pelbagai warna. Peluh pun dah tak ada. Saya bagi 10 bintang.."

Haz

Akauntan

"Ya Allah bagus sangat. Makeup elok jer. Selalunya makeup cair sebab berpeluh. TQ keluarkan produk bagus. 11 bintang sebab tak payah risau isu berpeluh.."

Imah

Suri Rumah

"Alhamdulillah. Ada perubahannya. Kaki saya kurang dah berpeluh. Saya bagi 10 BINTANG"

Yusri

Pegawai pemasaran

"Memang terbaik produk ni. Saya dapat pakai baju pelbagai warna. Peluh pun dah tak ada. Saya bagi 10 BINTANG.."

Fakrudin

Pegawai Bank

"Spray sekali, kesan berpanjangan. Dah tak basah lagi. Biasa lap2 tangan di baju sebelum thumb print.."

Yaya

Kerani

"Terbaik. Bahagian ketiak bila pakai tu, peluh tak keluar la. kalau keluar pon sikit jaa.Sekarang saya dah tak pakai deodorant. Saya bagi 9 BINTANG.."

Abdul

Peniaga

"Spray sekali, kesan berpanjangan. Dah tak basah lagi. Biasa lap2 tangan di baju sebelum thumb print.."

Yaya

Kerani

"Sebelum ni pakai deodorant, baju berbau deodorant dan bau peluh ketiak. Lepas pakai Quickdry, baju dah tak berbau.."

Malin

Pegawai Pentadbiran

"Duduk dalam bilik aircond pun tak payah risau tangan basah. Semalam spray sikit jer, sampai sekarang tak berpeluh. 10 bintang, sebab memang berkesan.."

Farah

Eksekutif Jualan

Anda Sudah Bersedia Untuk Order Sekarang Quickdry? Ada 3 Cara Pembayaran Iaitu:

1. FPX/Online Transfer
2. Kad Debit/ Kad Kredit

Jika Anda Kurang Mahir Beli Secara Online, Jangan Risau. Kami Permudahkan Untuk Anda! Gunakan Cara Ini:

3. Cash On Delivery [COD]

Cara COD ialah kami hantarkan Quickdry kepada alamat anda, dan anda bayar terus kepada posmen NINJAVAN. Mudah kan? Jika anda memilih COD:

  • Barang akan sampai dalam masa 5-7 hari berkerja bergantung kepada lokasi penerima
  • Posmen terlebih dahulu menghubungi anda sebelum membuat penghantaran
  • Sila sediakan wang tunai yang mencukupi untuk dibayar pada posmen NINJAVAN ketika barang sampai
  • Cas tambah RM10 dikenakan pada pelanggan

Soalan-Soalan Lazim

Klik + Untuk Baca Jawapan

Quickdry diperbuat menggunakan bahan semulajadi iaitu aloe vera. Ia selamat untuk digunakan untuk semua lapisan umur.

Quickdry merupakan serum gred clinical, dan tiada sebarang wangian dimasukkan demi menjaga kualiti produk sepaya memberikan hasil terbaik kepada pemakainya.

Kandungan untuk satu botol Quickdry adalah 30ML, dan boleh digunakan 1-3 bulan bergantung kepada cara penggunaan.

Untuk pengguna yang alami masalah peluh berlebihan di ketiak, Quickdry dijadikan sebagai prime base sebelum menggunakan deodaran. Penggunaan deodoran ataupun tidak, bergantung kepada pengguna.

Quickdy disarankan diguna selepas mandi, ia memberi lebih keselesaan kepada pengguna. 

Quickdry boleh digunakan di seluruh anggota badan yang berpeluh. Elakkan dari terkena mata.

Pengeposan Pada Setiap Hari

Kecuali Sabtu/Ahad/Cuti Am

Bertindak Segera Sebelum Tawaran Harga Super-Duper-Murah Ini Ditutup

Order Sekarang!

Kami Tidak Pasti Harga Super-Duper-Murah Ini Akan Bertahan Lama. Order Sekarang!

Jika HQ kata harga naik, harga akan naik. Kami tidak boleh kata apa. Masa tu, kalau anda minta harga murah macam sekarang.. Maaf kami katakan, memang tak boleh dan tak akan dapat harga sebegini pada masa akan datang.

Order sekarang supaya masalah kuat berpeluh akan hilang dalam masa yang singkat. Kembalikan keyakinan diri supaya anda tidak rasa malu lagi disebabkan ketiak berpeluh, stokin berbau cekam ataupun muka naik jerawat disebabkan kuat berpeluh seperti sebelum ini.

Ribuan pengguna mempercayai Quickdry kerana:

  • Berdaftar KKM

    NOT200605516K

  • Bahan-Bahan semulajadi

    QuickDry diperbuat menggunakan 99.99% bahan semulajadi

  • FREE Konsultasi

    Anda boleh terus berhubung dengan Pegawai Perhubungan Pelanggan kami sekiranya ada soalan tentang cara pemakaian dan sebagainya.

Jaminan Pemulangan Wang

Kami yakin Quickdry mampu membantu hilangkan peluh berlebihan  tanpa sebarang keraguan. Kami memberi jaminan pemulangan wang sekiranya Quickdry tidak langsung memberi sebarang tindak balas. Order Sekarang!

Shopping cart

0

No products in the cart.

error: Content is protected !!